Varför funkar inte något för mig!?

Tjoho bloggen!

Kom väl hem för drygt en timme sen och placerade mig framför datan :) Laddar över musiken från skivan som jag fick idag :D men det går inte så bra för mig för jag lyckas inte spela upp det för det är något konstigt med ljudet men jag försöker fixa det.
Det var ju tänkt att jag och Jossan skulle på träningspass klockan 19.00 men när vi kom dit med bussen så orkade vi inte så vi satte oss på nästa buss hem igen, bara sådär x) Haha vi är lite roliga!
Nu sitter jag i mitt rum och beundrar hur fint det ser ut ;D Eftersom jag har städat ^^
Kankse ska få et till fåtölj så det blir som en soffa, hihi :) Det blir naj, men trång, men mysigt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0