Väntar..

Hej bloggen!

Har precis varit inne på facebook och nu på den bilden är det 64 olika kommentarer och vissa tror att jag vill ha uppmärsamhet men hallå? jag typ "försvarar" mig själv!
Jag vill inte upskapa ett bråk jag vill bara inte atr dom skriver skit om mig.
Ja i alla fall glöm den där bilden nu.. Igår sov Jossan över hosmig och vi kollade på scream2, den sög tyckte vi den var inte alls läskig den var bara konstig så när vi sett klart på den gick vi och la oss :)
Om typ en timme måste jag gå till bussen för jag och Jossan och kanske Antonia ska gå på aorobics (stavning?) och kolla hur det är med det :)
Nu sitter jag i sofan och väntar på att klockan ska gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0