so damn pathetic..!

Tjoho bloggen!

Jag var just inne på facebook och kollade runt lite.
Jag kan ta allt från början egentligen så slipper det bli problem..
I somras när jag var i vejbystrand så tog jag och Kerstin en oseriös bild på när vi sminkade oss som fjortisar, och nu det här året (2010) så la Kerstin upp den på facebokk och den är kul för man ser så patetisk ut och folk kommenterade att lägga upp den på fjortisjakt (för er som inte vet är det en grupp på facebook då som man lägger upp bilder på fjortisar).
Så då la en tjej i klassen upp den där och det var väl helt okej egentligen bara at alla kommenterar att man inte ser någon skillnad! Asså det är ju klart att vi inte ser ut sådär i verklighet, it was one time!
Sure lägga upp den jag brydde mig inte så mycket för man ser att den är oseriös men jag pallar bara inte alla kommentarer..

Ja i alla fall nu ska jag duscha och sminka mig för jag ska troligtvis vara med Jossan lite senare och typ kolla på Scream 2 ^^ Haha! Det ska bli kul.
Och sen på fredag ska vi ha Disney-marathon! :D Måste kolla om alla disneyfilmer jue ;) Men nu ska jag duscha vi hörs senare! ♥
(kommer inte lägga upp bilden här då blir det säkert bara mer tjafs!) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0