Ganska tråkig fredag kväll

Hej jag kollade runt i mina böcker för några dagar sen och i en av böckerna stod det:
Det finna bara en sak i världen som är värre än att folk pratar om en, och det är när folk inte pratar om en. Läs den raden några gånger eller om du bara behöver läsa den en gång är det super! :)

Just nu sitter jag och väntar på att något bra ska hända, jag brukar väl inte bara vara hemma ensam en fredag kväll men ikväll blev det så. Ganska tråk, men jag hade skitont i magen typ sen lunchen eller det kom när jag åt en bit kladdkaka och sen gick det inte över på tre timmar men nu är det okej :)
Så jag följde inte med Antonia när hon skulle köpa några saker på H&M men det var okej sa hon.
Imorgon ska jag på öppet hus för skolan och hjälpa till på NO:n, haha det blir kul att se. Jag och Kerstin, vi ska labba med eller för alla som ska välja skolan typ och det får vi se hur det går :)

Myskramar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0