Almost school on a Saturday, something is wrong..

Ja det är faktiskt något som är fel. Jag gick upp tidigt och ska till skolan, fast inte egentligen gå på olika lektioner utan jag och Kerstin ska vara på NO och labba för sexor som kommer och tittar på för de kanske ska välja den här skolan. Så vi ska vara ett bra föredöme tror jag :) Haha!
Eftersom min syrra råkade ta min jacka igår kväl och där ligger mitt busskort och mina nycklar så kan jag inte ta bussen eftersom hon har hnnes eget busskort i sin väska, hon skulle sova hos Anton och kommer inte vakna förrän tolv så pappa skjutsar mig och Jossan till skolan idag.
Men jag ska ringa henne igen och säga att hon måste till min skola vid ett tiden så jag kan ta bussen hem sen. För jag är lat och orkar inte gå.. X)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0