100114 , 23:20

Äntligen kan jag gå och lägga mig efter en lång dag! Fast slutet var ju faktisk skoj :)
Yoga är nog helt min grej, förutom att sjunga och gympa så klart men det var så himla kul att yoga! Jag ska dit så ofta jag kan nu mera. Men jag får väl se hur det går med tanke på läxor och allt också men det kommer väl att gå antar jag :)
Nu sitter jag i mitt rum och väntar på att jag ska lägga mig i min varma säng som inte är så varm men den blir det och läsa min bok. Jag bestämde mig under lovet att jag skulle börja läsa Gossip girl böckerna eftersom jag älskade serien som går på tv men jag har aldrig tid att kolla mera så jag ska läsa börckerna istället men jag har egentligen bara sista boken som jag fick i julklapp förrra året elller blir det förr förra? :s Det var 2008 då iaf!
Så jag får låna första boken av Jossan och det är helt annurlunda än på tv:n menmen så är det ju alltid :D

Jag väntar också på en till sak.. jag väntar på att min NRJ cd-skiva ska komma hem timm mig som jag vann för typ två dagar sen :D Haha jag är så stolt, enligt mina kompisar så vinner jag hela tiden på radio x) Haha men det är kul! Nu ska jag lägga mig att sova tror jag ska upp tidigt imorrn och duscha.. Blä! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0