Vampire Diaries

Förlåt Ebba!
Jag lovade dig att kolla på det men jag glömde.. :( Om du inte läser det här säger jag förlåt imorgon. Hehe Ebba i min klass (störtskön tjej asså!) är helt besatt av det programmet, ganska kul och jag lovade henne att kolla på första avsnittet för henne men jag glömde eftersom jag har ett prov imorgon som jag kanppt har pluggat till så jag har suttit instängd på mitt rum och pluggat sen jag kom hem. TRÅK!
Imorgon ska jag vara med Matilda och Ingrid, längtar. Det känns som det var jätte länge sen jag träffa dom men det var igår, hehe jag har totalt tappat bort vilken dag det är x) Haha!
Idag såg jag något som stod i min bok :) QL. Någon som kan gissa vad det står för? :) PUSS!


Kommentarer
Postat av: ebba

Haha sofie gör inget <3

du försökte iallafall.. its a that matters

Puss o kram skumbanan <3

2010-02-13 @ 14:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0