Tävlar - igen :)

Nu tävlar jag igen! Fortfarande hod Fokis :)
Eftersom jag inte vann förra tävlingen så måste jag fortsätta försöka, älskar att tävla!

Den här t-shirten gillar jag för att den påminner om mig, mina komisar skulle säga att det där är jag på riktigt för jag är ju ganska osmart, eller inte osmart men om jag uttrycker mig som att jag är både blond utseendemässigt och i huvudet också.
Jag vet att jag är det och det skulle vara jättekul med en sån tröja ett stort PLUS att den är bara så ybersöt! Älskar "Hello Kitty" märket, den där lilla katten kommer jag aldrig att växa ifrån känns det som :)
Helst den i storlek "S".

http://www.phoenixtshirt.com/sv/articles/2.19.2259/lost-at-hello-kitty-t-shirt

Fattar nte riktigt om jag ska beskriva den? Hmm.. Den är vit med ljusgråa ränder och i mitten är självaste Hello Kitty märket och ovanför står det: "I lost you at" ddanför Kitty står det sen: "Hello" HAHA! Så gulligt.

Alla kan vinna eller alla kan försöka vinna även de som inte har blogg. Gå bara in på Fokis blogg och kolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0