Skolan var avstängd! - det behövdes

Idag var det så skönt för att skolan var avstängd, något med vattnet hade frusit? Vet inte riktigt men jag kände att det var något jag behövde, har kollat film hela dagen. Det var först tänkt att jag, Jossan och Antonia skulle till Forum Nacka men det blev inte så. Så jag stannade bara hemma. Sönt!

Nu ska min syrra iväg och ta kort till hennes nya pass. Jag vill också ha ett nytt, tycker jag ser förfärlig ut på mitt nuvarande men jag gick ju i femman då.. Alla förändras genom åren!

Jag längtar till sportlovet! Är det bara jag som gör det? Jag älskar i alla fall att åka skidor och jag är så avundsjuk på Jossan som ska till Colorado och åka skidor (USA).
Jag ska till Kittelfjäll, det ska bli hur kul som helst. Våra släktingar har en helt nybyggd stuga där som vi ska bo i en vecka. Ja dom ska också dit men inte lika länge som vi tror jag. Vad ska ni göra på sportlovet? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0