Lagar mat!

Halloj!

Lagar mat just nu :) Blir något med kyckling och ris ^^
Ingrid och Matilda är så gulliga :) Dom är så söta och roliga - jag bara älskar dom! ♥ Var med dom tidigare idag och vi var vid pavven. Ganska kul "/ Sådär men det var några killar där som trodde att de ägde alla, HAHA!
Men vi ägde ut som säger jag bara! ;) Jagade till och med iväg dom, även fast vi bara gick dit till det rummet och satte oss i soffan och slappade. Det var kul att vara med dom i alla fall.

Idag i skolan hade vi alla hjärtans dag såma skulle vara rödklädd. Och i kafeterian (som heter Ferkos Grill btw.) fick jag en gratisgodisbit och jättemånga blev anundsjuka ^^) Jag fick det för att jag pratade i en halvtimme med Björn (som står i kafeterian) igår och han tyckte jag var så snäll, haha! :) PUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0